Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et snowboard jeg vurderer å selge da det ikke blir så mye kjøring. Gidder ikke reise så langt for å stå på det. Er lite og pent brukt. Er av merket K2 Satelite. Brettet er 159 cm langt og støvlene er str 46. I veldig god stand. Slitasje er tilnærmet lik null!

Bud

Ps: forbeholder meg retten til å ikke selge hvis jeg ikke får noe interessant bud.

Skrevet

det kosta i alle fall ganske mye nytt. og er ikke så mye brukt.. åpen for bud. jeg har ikke noe hjemmeside å legge ut bilder fra, men kan sende på mail?

• 2 weeks later...
Skrevet

Da vet du jo åpenbart hva du ikke vil selge det for. Når du ikke gir noen minstepris er du dømt til å enten a) ikke få solgt eller B) få skambud. Sett en pris og bli ferdig med det. Ingen gir deg fantasipriser uansett.

Skrevet

Du må være klar over at dette brettet er gått ut av produksjon for x år siden.

Og det er det en grunn til. K2 satelite, er et nybegynner brett.

Om du har kjørt mye eller lite med det på 2år, er nesten uvesentlig.

Kjernen i brettet vil svekkes med årene, er en grunn til at folk bytter brett annenhvert år. Så du sier du betalte 3lapper for det (det er forresten ikke dyrt kontra ƒorum sine brett som koster 4-5000 bare for fjøla) Og da snakker man gode brett. K2 satelite vs. et brett i 4-5000 klassen er som natt & dag!

Dette er kjøpt som en pakke (nybegynner-pakke), og du kan aldri forvente å få så mye som halvparten for det. Da jeg vet skoene og bindingene pålangt nær er det mest behagelige å kjøre med.

MEN for all del, dette brettet passer folk som bare vil prøve å lære seg å kjøre snowboard. Det er her man starter før man avanserer.

Synes du burde revurdere Kim MPower, sitt forslag en gang til..

otdr_snowboardK2_Satelite1-resized80.jpg

Skrevet

ehh har jeg bedt om en kommentar fra dere? samme for dere om jeg ikke selger for 500! og du mr verdensmester, et brett jeg gir 3 lapper for med støvler og bindinger som var dyrere enn de som egentlig fulgte med, og bruker 4-5 ganger selger jeg ikke for 500. syns ikke du skal bry deg med hva andre kanskje vil gi for det!

Skrevet

Tenkte siden du har bumpa et par ganger at du ville bli kvitt det da vel. Sett heller en minstepris som du kan selge det for så finner du fort ut om noen er villig til å betale det du forlanger, hvis ikke beholder du det bare selv, enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...