Bimmerhansen Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Trenger instrumentpanel til min 88 e30, 320 i-- kjøpes hurtig eller byttes mot noe andre deler... HASTER... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwhans Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 altså speedometer panelet? det har jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwhans Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 for det er vel bare 6 syl som har den bensinforbruksmåleren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
325icab_88 Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Jeg har løse speedometre og turtellere til 6-syl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerhansen Posted February 4, 2007 Author Share Posted February 4, 2007 er 6``rn som har sånn bensinforbruksmåler ja.. må ha hele instrumentpanelet... hvor mye skal du ha for det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerhansen Posted February 4, 2007 Author Share Posted February 4, 2007 altså speedometer panelet? det har jeg. japp.-- hvor mye?`og hvor i landet bor du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwhans Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 kom med bud. en så at den ene stanga som stikker ut er knekt. veit ikke om det har mye å si? det stikker jo ut 2 stenger foran som liksom er festene og den ene av de. bor i østfold Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerhansen Posted February 4, 2007 Author Share Posted February 4, 2007 ..noen,,,,,,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts