p1mp Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Skulle resette olje indikatoren idag, med sånn kortsluttnings metode, og når jeg starta bilen etterpå forsvant teksten med Oil Service, men varslings lampa for bremseklosser begynte plutselig å lyse! Denne: (O).. Er dette en tilfeldighet eller? Den blinker litt av og til, slukner litt, så lyser litt osv.. E30 89' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 har du sjekket klossene? kan være tillfeldig at en av ledningene har fått dårlig kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eldiablo Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 varsellampa på bremseklosser er jo sjuke på BMW.. var det på min og, men jeg fant ut en genial løning!! Skru ut pæra bak instrumentpanelet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 ja, det er egentligt det letteste.. og heller sjekke bremseklossene en gang iblant, når man legger om dekk f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 vel, jeg fikk dette og da BYTTA jeg bremseklosser , da forsvant det problemet en gang var det bare ledninga som var gått av , da skifta jeg bare følerne så var alt ok igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå