Gå til innhold

Samsung D600E Selges!

CEJ
 Share

Anbefalte innlegg

vet jo det da! Men jeg bare lurer, for jeg kjøpte denne tlf'en på expert med youngtalk for 800 i mai i fjord.. så hvis de er youngtalk, kan du ikke forlange 1500 for den:D

altså.. det følger ikke med noe abbonement på den jeg selger, er kun låst til netcom, og hvis man er int. så kan den fjernes for 200kr..

og hvis du ikke er ute etter å kjøpe telefon, så trenger du ikke svare heller, dette er en salgstråd..

man kan få hvilken som helst telefon til 1kr - 1000kr, kommer bare ann på åssen abbonement du binder deg til, og hvor dyr telefonen er i utgangspunktet.. er ikke dermed sagt at selgeren vil selge telefonen sin for 1kr igjen fordi han bare bundet seg til 12mnd.. er jo i og for seg f.eks netcom som betaler for telefonen fordi de vet at de kommer til å tjene det inn igjen på deg som kunde siden du har bundet deg til en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når en telefon blir låst til en operatør, så har det ingenting og si hva slags abonnement brukeren har ,så lenge han har samme operatør som telefonen er bundet til...

som i dette tilfellet Netcom, da kan man bruke youngtalk smarttalk shittalk osv :P

har man derimot no-extras eller noe annet( som bruker netcom sitt nett)

er det ikke sikkert at dette vil fungere . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når en telefon blir låst til en operatør, så har det ingenting og si hva slags abonnement brukeren har ,så lenge han har samme operatør som telefonen er bundet til...

som i dette tilfellet Netcom, da kan man bruke youngtalk smarttalk shittalk osv :P

har man derimot no-extras eller noe annet( som bruker netcom sitt nett)

er det ikke sikkert at dette vil fungere . .

Dette stemmer veldig godt..

Men tror nok ikke du får brukt chess sim-kort uansett. det er operatørlås sperre som gjør at det kun er NetCom abb. som får brukt telefonen..

Edit det er ikke meningen å ødelegge salgstråden din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samsung D600E låst til netcom selges..koster 199kr å låse den opp på http://www.unlockshop.no/

Telefonen blei kjøpt i juni 2006.Lite brukt da jeg begynte å reparere nokia telefoner og har det istede..

Har Kvittering, Garanti, Eske, Handsfree, Lader, Datakabel + Cd..

Har også kjøpt et 512mb minnekort til den som kan følge med..

http://prisguide.amobil.no/product.php?productId=38662

Den ligger på i underkant av 2700kr uten abbonement nå..

en meget bra telefon, uten feil og mangler!

Har nesten ikke brukt telefonen, er så og si ripefri!

tenkte meg 1500kr for den.

Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...