gk740ia Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Skal bestille meg effektanlegg og har fått tilbud hos dreaz (andreas srensen).Er skeptisk til å bare føre over penger til en fremmed uten å være sikker på å få det man betaler for. Er det noen her som har noen erfaringer med dreaz og kan bekrefte at han er til å stole på?? Takker for alle svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Er ikke noe sikrere det, man har desverre ikke krav på å åpne pakken før man betaler den ut på posthuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 stemmer det, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Jeg bruker prinsippielt ikke å føre over penger/forhåndbetale til privatpersoner jeg ikke kjenner (med få unntak). Forviss deg ihverttfall om at du har det fulle navn, adresse og tlf nr (Ring og sjekk om tlf nr stemmer). Skriv også kjøpskontrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 har han noen innlegg på forumet her, og virker som en seriøs kar så kan jeg ikke se problemet.. jeg har aldri blitt svindlet her på bimmers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Vis ikke jeg tar helt feil, så bor han i Moss? Vis han svindler deg kan jeg altids ta meg en tur for å se etter bilen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Ta dine forhåndsregler, det er jo flere som er blitt svindlet her før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Har handlet en forsterker og noen høyttalere av dreaz før. Overførte også pengene på forhånd. Hadde ingen problem, varene var prima og det virker ellers som en hyggelig kar.. Så jeg har ingenting å utsette på han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 vet en kompis hær på forumet har kjøpt effektanlegg hos han. og virket som at handelen gikk fort og smertefritt, og varen var meget bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå