Gå til innhold

Elektriske seter, E39


valrun
 Share

Anbefalte innlegg

Spør fordi jeg er nysgjerrig her :)

2_-1565404348.jpg

Hva gjør disse to knappene? Har en teori om at den som det bare er laget plass til, men som ikke er montert kan justere den lille puta som du har under lårene dine?

Og hva slags seter finnes i en E39, hvilke funksjoner, gjerne bilder osv. Tenker på komfort, sport osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette her er komfort seter, den knappen oppe til høyre justerer øverste del av stolryggen, det du har rammet inn til venstre vet jeg ikke ka er, men det er ikke noen knapp så vidt jeg vet... den største knappen er til å justere setet frem/tilbake/opp/ned/vipping... den som er bak der igjen justerer hele stolryggen og nakkestøtten... den som er bak der igjen er korsryggstøtte, som du justerer opp/ned/inn/ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg ikke tar helt feil, så er dette sportsetene... her kan du ta ut fremre del av sete, som du ser på bilde... og er jo ganske logisk at det er dette den knappen til venstre er for. Altså ta ut og inn "seteforlengeren". dette er jeg ikke helt sikker på... Tror ikke de har sånne på konfort setene (jeg har i hvertfall ikke på mine.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler? Hva tenker du på da? Både elektrisk lårstøtte og elektrisk justerbar rygg? Mener du kan få sportssetene med korsryggstøtten ,men da får du ikke den øverste "knekken" på ryggen.. Disse var kun tilgjengelig på E38, da under navnet conturstol :)

Image Hosted by ImageShack.us

Contourseat

Image Hosted by ImageShack.us

Comfortseat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke delenr på de, noen som vet?

Begge deler? Hva tenker du på da? Både elektrisk lårstøtte og elektrisk justerbar rygg? Mener du kan få sportssetene med korsryggstøtten ,men da får du ikke den øverste "knekken" på ryggen.. Disse var kun tilgjengelig på E38, da under navnet conturstol :)

Image Hosted by ImageShack.us

Contourseat

Image Hosted by ImageShack.us

Comfortseat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke delenr på de, noen som vet?

52100027980 KONTURSTOL LÄDER FRAM HÖGER std. skinn root wood (N6DL,N8DL BLAU) KR 36,875.00

52100027980 KONTURSTOL LÄDER FRAM HÖGER skinn mont/basic utr. (N6DL,N8DL BLAU) KR 36,875.00

52100024224 KONTURSTOL LÄDER FRAM HÖGER std. skinn root wood (N6SN,N8SN BEIGE) KR 36,875.00

...og noen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke verre priser på de nei...

Er vel snervert brukktmarked der ute...

Kostbare saker ja!

http://www.autopower.se/?oppna=/powerbo ... ?id=213863

Disse er vanlige elektriske stoler

http://cgi.ebay.de/Leder-Sitze-Ledersit ... dZViewItem

Komfortstoler, men uten memory/el. styring

Det var alt jeg fant...så det er nok ikke noe stort bruktmarked for slikt nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...