Hankook Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9298494 Bilen selgest med følgende mangler: -Gåen topp-pakning -Noen lyspærer er røkne -Vaieren til takluka er røket -Noen små bulker -Mangler dørtrekk til høyre bakdør -Bakpotta har falt av men følger med Ellers er det lite rust, noe overflate bare. Bilen har ny vannpumpe og termostat. Følger med nytt slipesett (topp-pakning)
bmw520 Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Bump, ingen intreserte? joa bytte i båten min så
Hankook Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 Bump, ingen intreserte? joa bytte i båten min så Bilder å info om båten din?
bmw520 Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 D er en Selco 14" ca 80mod. må pusses opp. plasten er helt i orden, men den trenger ny lakk, og få iorden på innredningen, d er påbynt renovering, men mistet interessen pga at den ikke kommer til å bli brukt. motoren er en 60hk johnson 83mod. er et fint å greit obj for den som er sugen på en rask båt Har et bilde i signaturen min. vil du se fler så si hva du vil se
Anbefalte innlegg