Kjell Rune Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 selges 7000 + frakt. dette er laget av en glassfiber\plast blanding... lettere enn orginal lokket og ikke minst mye penere...
bård Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Er det annen form på det siden det er penere enn orginallokket? Nysgjerrig..
Bimmerlars Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Er det annen form på det siden det er penere enn orginallokket? Nysgjerrig.. Ja. Søk på E46 M3 CSL på google og du vil se
bård Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Forsto det som han mente det lokket han skulle selge var penere enn orginale csl lokket, vet forskjellen på vanlig e46 og csl ja:)
Kjell Rune Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 enn ett standar orginal lokk da seff..
gkjernaas Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Selger du det for halvparten, så kan du sende det i morra!
Kjell Rune Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 det er ikke lakert nei og er sort.. og nei jeg brenner det istede faktisk enn og selge det for hallvparten
gkjernaas Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Haha... Det er opp til deg! Skambudet står i alle fall, om du skulle bestemme deg for å bli kvitt det!
Viko Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Ikkje så galen pris igrunn, men kordan er passformen på det? Spriker det ferdig montert?
Kjell Rune Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 det spriker ikke i det hele tatt faktisk.. jeg monterte det på min og ble kjempefornøyd med passformen.. eneste jeg har gjort er og forandre noen hull der man fester håndtaket bak og slikt for det passet ikke slik det var og nå er det klargjort for sentral lås for det var heller ikke. så nå er det plug an play..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå