Gå til innhold

Bmw e46 318 ønskes kjøpt!


ruberhai
 Share

Anbefalte innlegg

hvorfor under 180? liker du å skru bil? en 3 serie med 170 og opp til 230 har mye deler som må byttes, hvis det ikke er byttet. for eks alt som er byttet på den jeg linket til er svakheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor under 180? liker du å skru bil? en 3 serie med 170 og opp til 230 har mye deler som må byttes, hvis det ikke er byttet. for eks alt som er byttet på den jeg linket til er svakheter.

De fleste av bilene jeg har sedd på har også netopp byttet motordeler..

Jeg vil skru minst mulig! :?

Den du linket til var meget fin, men desverre litt for lang km :cry:

Håper det er noen her som kanskje har noen tips, eller vet om slike biler som er ute til salgs.. har vel gått igjennom de på autodb, men litt usikker enda..

Mvh Christer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lang km?

langt ifra. lykke til med leiting etter i bil "påkostings" området :) på den jeg linket til er motor som ny. har fått beskjed fra bmw verksted at denne bilen går 150000 til 200000km til uten prob... beste er å kjøpe biler hvor alle svakheter er og slite deler er tatt.. men ikke mange som skjønner det. de fleste vil ha biler i 150 til 180000 km området.. da er det å kjøre litt, så begynner påkostet:) bare sier ifra jeg. så du ikke gjør ett bom kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. fikk høre at topp pakningen var gåen på den ene bilen og at dette var en normal feil på denne type bil?.. han hadde kviteringner på det så får eventuelt komme tilbake til det senere.. hva er det du mener som må byttes når bilen bynner å ha gått 150-180 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...