BMW 2002 Fredrik Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Jeg skal få lakket mine nyinnkjøpte M3 speil fra koed. Men er det noen som vet hvordan jeg skal få ut innmaten? Er ingen skruer på undersiden, i tillegg er jeg redd for å bryte på dette siden jeg ikke vet hvor og hvordan jeg skal gjøre det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berre83 Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Du må ta ut speilglasset. Under der vil du se to fjører som holder de to delene sammen. Er bare å løsne de to, så skal du kunne ta de i fra hverandre. Var i alle fall sånn på mine speil,men de er uorginale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Posted February 5, 2007 Author Share Posted February 5, 2007 Disse er også uorginale... Er det bare å ta et skrujern under speilet å vippe speilet forsiktig opp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole@Automote Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Når jeg lakker de speila her så maskerer jeg bare speila med maskeringstape bare på speilet for det er så knotete å få på plass igjen. det er ikke noe problem å få lakket sånn att de ikke synes andre farger enn den bilen er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berre83 Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Disse er også uorginale...Er det bare å ta et skrujern under speilet å vippe speilet forsiktig opp? Jepp. Var det jeg gjorde på mine i alle fall. Kan være litt køddne å få på plass igjen,men hvis du har ett eller annet smøremiddel å bruke når du skal ha glassene på plass igjen så går det litt lettere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Posted February 6, 2007 Author Share Posted February 6, 2007 Men da går jeg bare for maskering da;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts