NyborgRacing Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Hva faen har skjedd med fangeren? tok den av for ca 14dager siden å nå passer det jo ikke sammen lenger? se bilder.. det er bra forran men sidene passer jo ikke! Har fått sklidd den inn i sporene på siden å alt men det passer da ikke?!! har også hatt av den grillramma men har da ikke så mye justerings muligheter på den! noen som vet hva som har skjedd?? Venstre side: Høyre side:
B.E.E. Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Det er justeringsmuligheter på platen med sporene du sklir fangeren inn på.
elementz Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 sliter med det samme sjølv.. men det er enda meir avstand fra dekket til fangern.. irriterande
NyborgRacing Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 okey.. platen på fangeren eller på bilen? må ta av fangeren igjen for å justere ikke sant?
NyborgRacing Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 takker for svar som kommer inn værtfall! trenger hjelp til å få forklart detta her! vil ikke begynne å justere noe før jeg har fått svar på hvordan det gjøres hehe
Spiritus Sancti Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 ta av fangeren ja, så "løfter" du skinnene (på bilen) opp, så trer du den på. Passer den da? Skru den fast!
NyborgRacing Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 okey, så skinnene sitter bare i "splines" liksom? eller er de skrudd også? føler meg dum her jeg sitter nå
Spiritus Sancti Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 de er skrudd, men er ikke runde hull (avlange) så du kan dytte den litt opp, og skru til igjen..
NyborgRacing Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 okey!! Takk for all hjelp! dette skal prøves så fort jeg har tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå