soltvedt Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Jeg driver å prøver og sette et "Angeleyes Kit" på min E30. Det er 4 ringer, som jeg skal skal lime inni på lykta pluss strøm som jeg har lagt opp.. Men for å komme til der jeg skal lime ringene på, så må jeg jo ha av glasset vel, for å komme til.. Åssen får jeg av glasset? Er det limt fast, eller er det bare "clips" Noen som veit? Setter pris på litt hjelp Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 det er vel limt, må inn i ovnen med glasset og "smelte" limet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Holder faktisk på med det samme selv på min E34. Er også på det stadiget for å få av de LIMTE glassa. Har ikke fått holdt på så mye med dette i det siste, men er en del jobb dette virker det som. Jeg har brukt varmepistol, trenger å varme opp glassa kraftig, husk hansker . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soltvedt Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Takk for svar Da skaffer jeg meg en varmepistol å prøver gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå