Meoh Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Har store planer om en gang å få motivlakkert en "polarhund" på panseret på bmw'n min, men siden finansen er LAV, så blir det først og fremst klistremerke i første omgang. (test). Men den typen jeg skal ordne meg, blir "custom", så jeg lurer på om noen vet om noen bedrifter eller noen som kan ordne dette? *seriøse svar please* Link to comment Share on other sites More sharing options...
zH- Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Vi gör även specialbeställ- ningar. Har du någon egen- designad dekal eller idé som du vill förverkligad? Maila för pris- uppgift. Billigare än du tror. www.dekaltrim.nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meoh Posted February 5, 2007 Author Share Posted February 5, 2007 `Takker hjertligst Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabeldeigen Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Kan jo høre med disse http://www.abcreklame.no/abc.htm Skal vistnok være kjempe gode på slike ting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meoh Posted February 5, 2007 Author Share Posted February 5, 2007 *takker å bokker* Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwhans Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 extremedesign.no fikser sikkert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts