Gå til innhold

Liten facelift. :)

Mauro
 Share

Anbefalte innlegg

bmwdude skrudde litt på bilen min i dag. :)

Hella angeleyes ble montert, og nye blinklys (det eneste sitter litt skjevt) og grill å krom nyrer, som jeg forøvrig syns går veldig i ett med fargen å sommerfelgene. Smaken er som baken. :)

Stripa er delvis vekke bak, å hele skal vekk, så dere trenger ikke kommentere den, fordi jeg vet den øker råne faktoren eventyrlig mye. :lol:

Jeg syns det ble veldig bra, men hva syns dere?

Har noen spørsmål. Noen som vet hvordan man monterer de klare sprederene/grøftelysene som selges på koed.dk? Må man bruke den lille ramma som følger med, eller skal de passe rett inn i ramma de gamle sto inni? Skal det ikke bare være å dytte rett inn, også skal det si klikk? :)

Og hella lyktene hadde en liten ting for å stille manuelt på høyden på lyktene. Vi skulle montere den tingen som styrer dem eletrisk, men vi fikk bare av den ene "manuell-pinnen". :evil: De satt som ett helvete. Noen som vet om det skal være så jævlig å få de av? :shock:

Kan legge ved at bmwdude har lakkert m3 speilene mine (som ikke kommer helt med på bildet) og grillen. Ikke mye som gjenstår, så håper den er 100% til Rudskogen 07. :wink:

Jaja, må ikke glemme bildene. :roll:

FØR:

DSC00395.jpg

ETTER:

DSC00396.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...