Mauro Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 bmwdude skrudde litt på bilen min i dag. Hella angeleyes ble montert, og nye blinklys (det eneste sitter litt skjevt) og grill å krom nyrer, som jeg forøvrig syns går veldig i ett med fargen å sommerfelgene. Smaken er som baken. Stripa er delvis vekke bak, å hele skal vekk, så dere trenger ikke kommentere den, fordi jeg vet den øker råne faktoren eventyrlig mye. Jeg syns det ble veldig bra, men hva syns dere? Har noen spørsmål. Noen som vet hvordan man monterer de klare sprederene/grøftelysene som selges på koed.dk? Må man bruke den lille ramma som følger med, eller skal de passe rett inn i ramma de gamle sto inni? Skal det ikke bare være å dytte rett inn, også skal det si klikk? Og hella lyktene hadde en liten ting for å stille manuelt på høyden på lyktene. Vi skulle montere den tingen som styrer dem eletrisk, men vi fikk bare av den ene "manuell-pinnen". De satt som ett helvete. Noen som vet om det skal være så jævlig å få de av? Kan legge ved at bmwdude har lakkert m3 speilene mine (som ikke kommer helt med på bildet) og grillen. Ikke mye som gjenstår, så håper den er 100% til Rudskogen 07. Jaja, må ikke glemme bildene. FØR: ETTER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Ble bra det! For guds skyld ikke sett på øyelokka igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 d ble bra, steik for ett skittent motorrom, fy seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Ble bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 Også i dag, så må jeg bare sette vekk bilen Trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Tåler ikke bilen din snø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 Tåler ikke bilen din snø? Har ikke vinterdekk. Det som står på nå er slicks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Fine oppgraderinger men ikke sett på lyktespoilerene igjen...mye finere uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå