VIGGO Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Hei , jeg har knekt en ventilløfter på insusida på sylinder 2, og lurer på om det er mulighet og bytte denne uten at topp pakningen går til helvete? noen tips og triks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrossi46 Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 enten e du nødt av me toppen lr må du litt opp me motoren.. trukje du greie å drage ut vippearmakselen utenom.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIGGO Posted February 6, 2007 Author Share Posted February 6, 2007 hvis jeg tar av kam hjulet og ut med radiatoren så får jeg stanga langt nok ut til at jeg får ut løftern, men topppakningen ryker vel når jeg løsner boltene til toppen for og få ut stanga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvalaracing Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 HEHE har gjort det på e28 uten å ta av toppen men vet ikke om det går på e30.Over rusing???visst de glir lett kan det gå.men er jo bare 500 for slipesett på biltema.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIGGO Posted February 8, 2007 Author Share Posted February 8, 2007 Nja,hehe jeg kjøpte bilen av en gammel busssjåfør som har hatt bilen siden 88, så han ville vel ikke selge den, men ga etter til slutt, den hadde stått i to år når jeg kjøpte den. og så har den blitt rasa kjørt litt på isbanen hehe så har vel blitt litt overrus kanskje.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts