bmwhans Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 ja han sa den skulle lure motoren til å tro den fikk kaldere luft hele tida. men han sa han hadde lmm på sin 316. er vel ikkke en slik på den? hadde ikke lmm på en 318 jeg hadde,,
jensemann23 Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 er LMM på min ihvertfall, og det sitter en liten dings i innsuget, rett foran spjeldet i LMM, tror det er IAT-en. (m40b18)
jensemann23 Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 http://www.wildweasel.ca/j-body/HowTo/IATSensor.asp
Kai-P. Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Sjekk denne linken.. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 Se del nr. 13.
ehrnst Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 jeg er ikke skråsikker på det ikke finnes noen IAT på m20 med motronic 1.1, men poenget med denne "cipen" er at den skal lure motorstyringa til at bilen får kaldere/mer luft, slik at motorstyringa gir mer bensin. am i right? Problemet ligger da i at motoren ikke får mere/kaldere luft - den bare tror det. Dette gjør det for meg vanskelig å tro på dette produktet. @Kai-P: Delen du linker til er en vanntemp.sensor så vidt jeg kan se. Du kan godt få tak i en sånn til med formål til å måle luft i stedenfor vann.
Kai-P. Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Mulig du har rett, ja, fant ingenting på innsugsdelen og det er vel der denne berømte sensoren egentlig skulle befinne seg.
bmwhans Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 den skall lure motoren til at den får kaldere luft og gi mer bensin ja. er vel bare tull
Kai-P. Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Det kan jeg skrive under på, etter å ha prøvd diverse sensorer med motor som ikke ville starte som følge av dette ga jeg rett og slett opp.
bmwhans Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 okei. da gir jeg f i den sensoren takk for alle svar!
ehrnst Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Det kan jeg skrive under på, etter å ha prøvd diverse sensorer med motor som ikke ville starte som følge av dette ga jeg rett og slett opp. Kan ikke si det overrasker meg i det hele tatt. Bilen vil få problemer med for mye bensin ved bruk av et slikt system, det er nå hvertfall slik jeg forestiller meg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå