Dannis Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 har hatt litt problemer med å få start på bilen i det siste når det har vært mellom 5 og 15 minus. kun når motoren er helt kald. i går når jeg skulle hjem fra jobb skulle jeg jo faen ikke få start på driten. det virker som den blir værre jo kaldere det er.. den kranglet litt i dag når jeg skulle på jobb, men da hadde jeg klar en boks startgass og det virket som det hjalp. kan det være så enkelt som kondens eller er det andre ting jeg kan skjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 *bump* ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Du er ikke alene om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Har to M20B23, bare i tillfelle dere vil bytte motorer :redface: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Min starter hver dag, men når det er kaldt må jeg vri om nøkkelen i ca 5 sek før noe skjer. Ser på det som en del av sjarmen på bilen jeg. Ingen som liker å våkne når det er kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 sjarm og sjarm når den nekter å starte ved -10 er det ikke så sjarmerende lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Har samme problem, så jeg takker også for alle svar. Kan nevne at jeg har sjekket: Gnist / tenning Bensin (full tank ingen kondens) Super ingen falskluft Bra bensintrykk Har KN filter (kon filter) kan dette være synderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 fikk akkurat høre av en kjenning som har 318 med samme problem.. bytta bensinfilter og vips.. så skal prøve det og bytter luftfilter i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå