Mboy Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 åssen type sparkel osv skal man bruke viss en liten bit av en fanger er av? Eller må kanskje ha noe som limer det sammen også sparkel over det? Håper noen har noe tips angånde detta:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
borte Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Du må nok plaste den biten fast, og deretter sparkle over med PP100.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mboy Posted February 6, 2007 Author Share Posted February 6, 2007 bare smelte det sammen. også pusse? så bruke pp100? eller skjønte jeg helt feil? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
borte Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Jeg ville ha limt fast den biten med f.eks tokomponentlim og deretter plasta med plast/glassfiber på begge sidene, og deretter smurt på PP100(sparkel) på forsiden av fangeren, og pussa det ned til at skaden er skjult. Er ikke noen ekspert på dette, men det har fungert på min fanger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mboy Posted February 6, 2007 Author Share Posted February 6, 2007 men hva betyr og plaste a? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwhans Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 hvor mye av den har du mista? stor bit? er det et lite flak trenger du bare bruke sparkel. større bit så kan du lime og pusse og fylle igjen med sparkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mboy Posted February 6, 2007 Author Share Posted February 6, 2007 på m3 fangeren så er det den nederste lista som er av midt på. mangler ikkeno plastikk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwhans Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 prøv å lim på og sparkle litt i skjøtene og puss litt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts