Nygaard Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 er litt skader på leppen til framfanger etter jeg lånte bilen til en kompis som prøvde litt ufrivillig offroad
bambusa Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 passer dette på en E-30 90modell, er vel og merke 4dørs så sideskjørt passer vel ikke..
ajsandberg Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Pris? og med komplett mener du frontfanger, bakfanger,sideskjørt,vinge?
eldiablo Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 hadde vært kjekt å vist sånn ca pris ja.. Mulighet for at du kan sende d??
Nygaard Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 hadde tengt meg 3000 for alt. stylingen passer på biler som har jernfangere(prefacelift) følger med vinge og. vet ikke om det er forskjell på sideskjørta på 4 og 2 dørsbiler, men jeg tviler
bambusa Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 vet værtfall at jeg må skifte til di gamle sprederne for jeg har di nye. men bakfanger og sidesjørt og vingen passer, hvilken farge på settet?
Nygaard Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 er mørke lilla elns:P husker ikke hva fargen heite, men er en orginal bmw farge. Kan gå ut og tjike på bilen seinere i dag=) menneh viss du er interisert kan jeg ta sprederne i som delbetaling=)
bambusa Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 hehe ja kanskje det. har det ikke vært før at di spreder glassene til den gamle typen e så dårlig så kun det nu ha vært meir aktuelt. ka du har tenk deg før det? ha vært supert om du kunna funne farge typen. syns farga ligna masse på den e har te min .
Nygaard Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 bmw-arktisblau-metallic heter fargen=) stylingen er nylakert for 2 år siden elns. sideskjørtene har aldri vert montert på bilen. selger stylingen pga overgang til GTS. er ikke no problem og sende den heller=) btw. det er ikke forskjell på sedan og coupe, kun cab.
haugen1 Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 pris på bare spoileren ??? 600 da tar jeg den! Bra stand?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå