Skands1 Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Noen som har bygd om lyktene for tåkelys til "ordentlige" xenonlys? Eventuelt om det finnes "xenon-look" pærer for tåkelys E60/E61.
Ellingsen B. Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 www.streetdesign.no selger dette vil jeg tro. De monterte det hvertfall på en e46 cab de hadde.
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Mulig jeg ikke skjønte spørsmålet helt, men viss jeg tolker det riktig, kan du bare kjøpe et HID kit som f.eks. Gunnar selger her inne å sette inn. Nå er jeg usikker på hvilken pæretype/holder som sitter i E60 sine tåkelys, men regner med det finnes til din type.
Skands1 Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 så et HID kit vil gi et ekte xenon-lys? Ikke bare fargen liksom? Kjenner noen til han som selger et slikt kit her inne?
aloebiz.net Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 så et HID kit vil gi et ekte xenon-lys? Ikke bare fargen liksom?Kjenner noen til han som selger et slikt kit her inne? Gunnar er han som eier og drifter hele forumet her hehe HID er jo ekte xenon.. En xenon pære tilkoblet en tenner/ballast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå