Gå til innhold

Verdt å kjøpe og fikse?  

12 stemmer

1. 1. Verdt å kjøpe og fikse?

• Ja
      6
    • Kommer ann på
      3
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topicen spør:

Hva koster ny frontrute og bakrute til E34?

Har en kompis som vurderer å kjøpe E34 som førstebil.

Han har funnet en rimelig 520/535 (sikkert ettermontert motor) med knust bakrute og sprukket frontrute, så var bare spørsmålet om det kunne være av verdi å fikse eller om ruter og slikt var dyrt til de?

Bilen ligger veldig greit i pris, 25 000kr og ser igrunn veldig pen ut i lakken.

Det som er feil utover ruter er at kanskje må vannpumpe og termostat byttes.

Helt enkelt og greit svar ønskes :wink:

Skrevet

Hvis det er den 520i'en som er ombygd til 535 som ligger på autodb, så har jeg hørt mye rart om den. Var en post om akkurat den bilen inne her på bimmers for litt siden. Den som kjøpte den, måtte visst gå over den veldig nøye, ellers var det fare for at du vil få en bil med mye problemer.

Skrevet

synes 25 var i meste laget når rutene må byttes.

og når den er ombygd, helt sikkert uten veldig mye dokumentasjon på ombyggingen.

er den godkjent ombygd?

Skrevet

nå skal det kanskje sies at generelt sett, har i alle fall jeg inntrykk av, så er bruktbiler litt dyrere her nord. gudene må vite hvorfor men jeg synes det virker som folk får biler billigere lenger sør i landet.

Skrevet
nå skal det kanskje sies at generelt sett, har i alle fall jeg inntrykk av, så er bruktbiler litt dyrere her nord. gudene må vite hvorfor men jeg synes det virker som folk får biler billigere lenger sør i landet.

Slik syns jeg og det er.. :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...