325icab_88 Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i M-tech emblem til girkula mi med lys? Ser de har på sciedmann, men blir svindyrt med frakt og moms Varenummer: 25-11-2-231-554 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berre83 Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Tror de har de på www.koed.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
325icab_88 Posted February 6, 2007 Author Share Posted February 6, 2007 Tror de har de på www.koed.dk ja....og prisen til norge er nesten 400 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anderslien Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Jeg har et sånn emblem liggende. Men det er til vanlig og ikke sånn med lys på tror jeg. Send meg PM ved interesse Link to comment Share on other sites More sharing options...
325icab_88 Posted February 6, 2007 Author Share Posted February 6, 2007 Jeg har et sånn emblem liggende. Men det er til vanlig og ikke sånn med lys på tror jeg. Send meg PM ved interesse pm sendt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts