Endre87 Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Hei jeg skulle hatt meg noen Sorte baklykter til min 86mod E30 De må vere i veldig bra stand til en overkommelig pris Noen bilder av typer lykter jeg er ute etter: Mvh
bmwhans Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 de nederste får man til 1700 men du vil kanskje ha brukte?
Endre87 Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 Tengte å kjøpe brukte for å spare litt penger, men vist ingen har brukte så blir det sikkert nye når jeg får mere penger.
bmwhans Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 okei skjønner! du får si ifra så skal jeg tipse deg hvor de kanskje er billigst
Endre87 Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 okei skjønner! du får si ifra så skal jeg tipse deg hvor de kanskje er billigst Og skal ha det i minne Mvh
Ivanrogov Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Har sorte, som det nederste bildet ditt, er en langsgående sprekk på ene lykta. Tror ikke sprekken slipper inn vann. Er heller ikke synlig. Facelift lykter.
Endre87 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 Har sorte, som det nederste bildet ditt, er en langsgående sprekk på ene lykta. Tror ikke sprekken slipper inn vann. Er heller ikke synlig. Facelift lykter. Ok, nei har prefacelift seru :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå