ferthux Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 heisann... jeg spillte litt høy musikk isted, og så plustelig forsvant lyden, bare fra høytalerne, mens subben enda spillte.. Jeg har 2 forsterkere baki, ene til front og rear høytalerne (vocal) og den andre forsterkern er til subben. Noen som vet hva som kan være galt? Hvert 8ende sekund ca så hører jeg at høytalerne lager lyd igjen før de detter ut, hører lyd ca i 1sekund eller mindre.. Alle ledningene står i, både baki spillern og på forsterkerne. mvh espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Sjekket at forsterkeren som driver høytalerne ikke er i en slags protect mode? Er vel en mulighet at du har sprengt høytalerne. Var litt rart at de detter ut hele tiden da. Men de er ihvertfall skadet vist det ikke er forsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 hmm okay.. Nja.. spiller jo normal lyd akkurat det lille sekundet det spiller da.. så de kan jo ikke være sprengt heller? Er det ikke noe mulighet for at det kan være spillern da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 hmm okay.. Nja.. spiller jo normal lyd akkurat det lille sekundet det spiller da.. så de kan jo ikke være sprengt heller? Er det ikke noe mulighet for at det kan være spillern da? Kan naturligvis være spillern også. Det finner du enkelt ut av å låne en spiller og teste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 sjekk om spolen på høytalern fungerer.. om det er det den heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå