Jarle Skoftedalen Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Selger mine Kerscher 9x17 og 10x17 ettersom jeg byttet vekk M3`n. Mener det er ET8 og ET11. Dette bildet er hentet fra Kerscher sin side. Felgene trenger en oppussing (polere opp banen og kanskje bytte skruer, evt glassblåse og fornikle) Disse hjula er perfekt på E30 M3. Prisantydning 9000kr eller byttes i tøffe hjul til e36. Tlf 98681170 / 92233653 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mAZE Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Du kan ikke få tatt bilder av felgene du har og sendt på mail til meg? Får en pekepinn på hvordan dine ser ut.. Er det uten dekk eller? Send til StianGud@bbnett.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle Skoftedalen Posted February 8, 2007 Author Share Posted February 8, 2007 det er dekk på, men de er dårlige, dekka bak er ubrukelige og dekka foran er slitte. Har bilder på tlf, send meg en sms så sender jeg bilde Link to comment Share on other sites More sharing options...
mAZE Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Du kan sende mms til mail til samme prisen. Bare skriv inn mail addy'n istedenfor telefonnr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mAZE Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Du kan godt sende til min telefon også, men det blir bedre på mail.. Du får bestemme selv.. Nr mitt er ihvertfall 91712848 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle Skoftedalen Posted February 20, 2007 Author Share Posted February 20, 2007 Jeg er svært sjelden på nettet og ting er da mye enklere å ta over tlf. Bildet er sendt til deg mAZE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle Skoftedalen Posted February 21, 2007 Author Share Posted February 21, 2007 ingen som vil ha nye hjul til sommeren? Her er et bilde av månedens bil juni 99 på bmwccn.no og den er utstyrt med akkurat like hjul som jeg selger: Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneH E30 Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 Holder du til i skien? I såfall er jeg innteresert i vertfall å se på de..... MvH Rune Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle Skoftedalen Posted February 23, 2007 Author Share Posted February 23, 2007 holder til i Skien ja, skal skru hele helga, er derfor lettest å nå med sms. 986 81 170 / 922 33 653 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle Skoftedalen Posted February 28, 2007 Author Share Posted February 28, 2007 Opp! Er åpen for bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts