Dirty Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 hei holder på å bestille en megapakke med deler fra schmiedmann.com med alt mulig dill til bilen som jeg skal montere i vinter mens bilen står i garasjen og venter på våren! men det jeg lurer på er følgende mitt Speedomtere i ISn går bare te 220 kr skal jo gå til 260 og jeg skal bestille denne ! og den går til 260! hvordan blir det med speedometere mitt som bare går te 220 ? vil dette funke eller ? vil den vise riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Har jo vondt for å tro at speedometeret kan bli riktig da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg har bestilt sånne til min E34 og det går originalt til 260 km/t, men med de nye skivene går det til 280km/t ,og det vil vise riktig i følge caprizone tuning.. Tror det skal gå greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Så vidt jeg ser er det bare lys og skiver det der.. og da spørs det vel om skiva stemmer overens med nåla da? Kan ikke se at det er noe omformer til hvordan nåla skal gå der? Nåla stiller seg jo ikke inn etter skiva hvertfall.. Så hva den skal gå til 280 så må skiva være lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Så vidt jeg ser er det bare lys og skiver det der.. og da spørs det vel om skiva stemmer overens med nåla da? Kan ikke se at det er noe omformer til hvordan nåla skal gå der? Nåla stiller seg jo ikke inn etter skiva hvertfall..Så hva den skal gå til 280 så må skiva være lengre.. hehe mulig du har rett, jeg vet ikke! Jeg har fått garanti der jeg har kjøpt, så det skal nok gå helt greit for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 hmm noen som har et speedomtere te salgs ? til en is hehhe ! har drita meg det vil ikke stemme hehhe !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå