BoSJo Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Åssen får man klokken frem som vist på bildet??? Har 525 fra 1990 M20, ovenstående bilde er fra 525 1990 M50 motor. Har selv lille kjørecomp, veit ikke hvad som er i bilen som bildet stammer fra.
ConCon Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 For det første må man ha maken speedometer som på bildet (det som går til 260), det som bare går til 240 har ikke samme displayet i midten som det på bildet... Displayet er først og fremst beregnet for feilmeldinger fra check controllen (som vanligvis er med i den store kjørekomputeren), men kan også benyttes til å vise mulighetene fra kjørekomputeren... som i ditt tilfelle som har liten, er klokke og utetemp... For å aktivere dette/bytte om på alternativ visning, må man trykke blinklyshendelen innover mot rattet... Hadde dette på min forrige E-34, og det fungerte meget bra... men tok litt tid før jeg fant ut at det gikk
BoSJo Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 Mit speedometer er klin lik det som på bildet, og får også feilmeldinger op på disp. (Den går jo konstant tomt for spyler væske....lygte spylerne må jo kunne brukes som højtryksrenser med den mengde væske de klare å spyle ut på 0,5 ) Kan dog ikke trykke ind på min blinker arm. Må nok montere den store KjøreComp incl. ledningsnettet for denne og arm(e)
Ellingsen B. Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Er ikke speedometeret på bildet fra en E32??
ConCon Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Speedometeret ser ut til å være helt likt på E32 og E34, med untak av at E32 har bensinmåler som går til 90 liter istedet for 80, som er på E34 (untatt M5 som også har 90). Bilene har jo mange likheter ellers også... Kan hende man må ha den store komputeren for å få trykket inn hendelen, men om du bytter komputer så må du nok bytte hendel også, slik at du får den muligheten... mener jeg leste et sted at den fulgte med i en ettermonteringspakke for stor kjørekomputer...
BoSJo Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 Hvad ligger prisen på for et ombygnings sett her i Norge?? Nytt og eller brugt? Dette er vel komplett eller? Ikke noe hokus pokus med pasform mellom de forskjellige modeller av Kjørecomp. utover det elektriske??
ConCon Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Prisen vet jeg ikke, men noen tusen må du nok regne med om du skal ha nytt sett i Norge... Men skjekk ulike steder for å få best pris... Ser ut som settet på bildet er komplett... men forhør deg i butikken om du er i tvil... Passformen er den samme, ut med den gamle og inn med den nye Men er en del jobb med resten av opplegget... Lykke til
BoSJo Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Noen tusinde måtte bare le litt ekstra her (Sorry kan ikke la vere) Ja Norge er for sykt med pris nivuet Ovenstående sett på bildet kan jeg få for 600,-
ConCon Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Ja, er mye sykt her i landet, spesielt ting som har med bil å gjøre... Hvor fikk du den prisen hen? var det for nytt sett? Bra pris forresten
BoSJo Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Prisen er i tyskland, ebay.de Ligger masser av digg der til billige penge....og jeg tror ikke tysklands lageret går tom de neste par år 80mill mennesker.......der står sikkert noen flere gamle bimmere rundt omkring
borte Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Mit speedometer er klin lik det som på bildet, og får også feilmeldinger op på disp. (Den går jo konstant tomt for spyler væske....lygte spylerne må jo kunne brukes som højtryksrenser med den mengde væske de klare å spyle ut på 0,5 )Kan dog ikke trykke ind på min blinker arm. Må nok montere den store KjøreComp incl. ledningsnettet for denne og arm(e) Jeg fikk også opp masse feilmeldinger hele tiden, men jeg gikk bare over bilen og sjekket følerene rundt om og fant noen løse ledninger som jeg lodda på plass! med et positivt resultat! Ingen feilmeldinger
BoSJo Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Jeg fikk også opp masse feilmeldinger hele tiden Jeg får nu ikke masser feil, kun for spyler væske....men det er jo fordi den reint faktigst bruger heiiiiilt sindsygt mye da Lygte spylerne veit du. Men men, som sagt i den andre tråden om tacko ringene....det er dyrt å vere kar
borte Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Jeg fikk også opp masse feilmeldinger hele tiden Jeg får nu ikke masser feil, kun for spyler væske....men det er jo fordi den reint faktigst bruger heiiiiilt sindsygt mye da Lygte spylerne veit du. Men men, som sagt i den andre tråden om tacko ringene....det er dyrt å vere kar ahh.. my bad! leste ikke ordentlig gjennom det du har skrevet da.. ja, det koster!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå