icc Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Dette er vel kanskje et dumt spørsmål, men hvordan kan jeg demontere radiator vifta? Har pøvd å skru med 32mm fastnøkkel, men ting går bare rundt og rundt i all evighet.
fatboy Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 du må få låst fast reimhjulet på en eller annen måte, og så må du huske på at det er omvendte gjener husker ikke hvordan d skrives linx eller no så du må skru av motsatt vei enn hva vanlie skruer.
Eide Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Må holde igjen reimskiva. Veit ikkje korleis det er på din bil, men enkelte vifter er venstregjenget..
icc Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 takk.. får prøve til å skru med klokka da^^
håvard Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 du tar en stor rørtang og holder igjen remhjulet, eller kuler noe i mellom reimhjulet og reima. du kan risikere å ryke reima på denne måten, men skjer sjelden. jeg har aldri røket den. links gjenger, betyr venstre på tysk
Mirakulix Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Har holdt på sikkert 1time ikveld. Låste fast remhjulet, hadde ikke 32 fastnøkkel. så jeg brukte bare en skiftnøkkel. la den på bolten og slo til med en hammer. Men ikke sørn om det kom etter Hadde ikke med 5-56, mulig jeg prøver å spraye litt i morgen å la det virke. Kanskje det blir litt bedre da å få løsnet bolten?
BreitBau Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 556 er shit.. sverger mitt liv til "super slaks"
Bjørn 320 Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Er nok berre rå makt som hjelper der, evt. 5-56 som du sa... Muleg å komme til med muttertrekkar?
bård Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Kan nok bli litt vanskelig med muttertrekker der gitt..
Berre83 Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 bård skrev: Kan nok bli litt vanskelig med muttertrekker der gitt.. Hehe... enig med deg i det ja!!
Nygaard Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 vær en hobby drit på eij bitch.. bruk slag:P så kommer den.. d er linx.. sikkert sånn d skrives..
ReiRud Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 ikke hold igjen..da kan du ødelegge reimskiva...finn deg en stor hammer/liten slegge og ei jern-rør og slå på fastnøkkelen!! slå noen ganger så skal den løsne med mindre den sitter noe jævli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå