Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vel kanskje et dumt spørsmål, men hvordan kan jeg demontere radiator vifta? Har pøvd å skru med 32mm fastnøkkel, men ting går bare rundt og rundt i all evighet.

Skrevet

du må få låst fast reimhjulet på en eller annen måte, og så må du huske på at det er omvendte gjener husker ikke hvordan d skrives linx eller no så du må skru av motsatt vei enn hva vanlie skruer.

Skrevet

du tar en stor rørtang og holder igjen remhjulet, eller kuler noe i mellom reimhjulet og reima. du kan risikere å ryke reima på denne måten, men skjer sjelden. jeg har aldri røket den. links gjenger, betyr venstre på tysk ;)

Skrevet

Har holdt på sikkert 1time ikveld.

Låste fast remhjulet, hadde ikke 32 fastnøkkel. så jeg brukte bare en skiftnøkkel. la den på bolten og slo til med en hammer. Men ikke sørn om det kom etter :evil: Hadde ikke med 5-56, mulig jeg prøver å spraye litt i morgen å la det virke. Kanskje det blir litt bedre da å få løsnet bolten?

Skrevet

ikke hold igjen..da kan du ødelegge reimskiva...finn deg en stor hammer/liten slegge og ei jern-rør og slå på fastnøkkelen!! slå noen ganger så skal den løsne med mindre den sitter noe jævli... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...