325-turbo-charged Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Skal som sagt omlakkere min e30, så kom jeg over denne bilen som hadde en sinsykt rå lakk.. Lurer på om det er noen som har peiling på hvilken lakk dette er. evt navn eller fargekode hadde vart til stor hjelp. Link: http://blog.inf.by:8686/ui/pst/15/4674_1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Er ikke det kamelon farge ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 mørk lilla perlemor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 lilla perlemor med noe kamelon-effekt blanda i ser det ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 kan mine meg om lilla/blå med briliant. blå farga blir lilla med briliant i lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 OT: Åssen motor står i den e30n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 er vell en 3,5 liter som står i den bilen der... husket å ha sett den på www.e30.de http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01456.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Deilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMMerN Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 er vel kameleon lakk tror jeg,ser da sånn ut. no effekter i den å tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 kameleon med noe svart i. Mye mer diskre og etter min mening mye penere enn vanlig kameleon der bilene skiller mellom knall grønn, glå, lilla, brun osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå