BmMm3 Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Har bestilt et sett Bmw angeleyes til E46 .. vi bestilte 2 sett, en til en venn av meg og et til meg.. han sine til E36 hadde ei glipe mellom blinklys og forskjermene.. lyktene er "i ett" altså, hovedlys og blinklys er i ett.. Jeg frykter jo at di som kommer til meg også kanskje er slik.. er det noen som har no erfaring med dette.. evnt om noe kan gjøres for at det skal "se" bedre ut hvis det kommer slik glipe ?? Lyktene kommer fra racing house et eller anna.. hvis det kan hjelpe.. Har lite lyst å hente di på posten hvis mitt sett også skal ha gliper.. ;p
John H Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Viss det er ei glipe mellom blinklysa og skjermen, har han sikkert fått feil type.. Har han coupe? Coupe og sedan blinklys er ikkje like..coupe er liksom lengre.. Kan jo forklare glipen dersom han har fått sedanlykter.
BmMm3 Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 Viss det er ei glipe mellom blinklysa og skjermen, har han sikkert fått feil type..Har han coupe? Hei, han har sedan, og i eska lå det bruksanvisning hvor det stod at lyktene var til 4 dørs Sedan E36.. det var i tillegg annerledes koblinger slik at han måtte klippe i ledningene og skjøte med di andre kablene til lyktene.. snålt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå