waldrab Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 selges , skilter , 22imotor, motor ikke i VK, går godt , kom med bud
Mr_Jan Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Minstepris? Bilder? du kan godt sende noen bilder til janhelge@kr-sand.no
waldrab Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 nei hakke solgt den men nå står den ute så nå må den selges sted mellom 7 og 10 k er ok får meg . ring på 98403760 får mer info
The_transporter Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 så utrolig fet bil skulle gjerne hatt den.. men må nok spare pengene mine det er en god bil ass!! hvorfor ikke ha den selv?
waldrab Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Noen feil eller mangler på bilen? trenger ny eksos og litt småfiks
Hankook Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Hva er litt små fix? Hobøl er sikkert ett stykke fra Stavanger, så derfor vil jeg vite mest mulig før jeg evt. bestemmer meg for å reise;) Er det ikke eksos på den i det hele tatt?
waldrab Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 det må tilpasses bedre da det ligger å presser mellom gulvet og bakstillinga, men det er helt ja, småfiks er bla svake lys og dårlig intr. men ok recaroseter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå