mOMOe Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 hmmm. nå vet ikke jeg om det allerede finnes her, eller om det er noen andre enn meg som savner det, men en takk til ...... tråd hadde jo vært greit her.. kanskje greit å holde seg til bare bmw så ikke det blir så sinnsykt mange her, og siden det tross alt er et bmw forum for å illustrere hva jeg mener så begynner jeg: takk til deg i en e36 med angeleyes som lå så fint fra side til side bak meg på det nydelige vinterføre fra Herre til Vestsiden i kveld, håper vi treffes igjen. alltid koselig med selskap på veien hjem fra jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk for maten? Eller, takk til de som har brøytet Kristiansand så bra at det går ann å kjøre på slitte dekk med bimmeren i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk for bakhjulstrekk!!! Fordi alle vet jo at: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til deg som ga på med din røde 316 idag, takket være deg mistet jeg oppmerksomheten når jeg skulle plassere tuten på bensinpumpa inn i tankåpningen og traff dermed lakken på oppsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Tusen takk til deg, uendelig deilige blondine, som stjal all oppmerksomheten min da jeg var på vei inn i rundkjøringa, med det katastrofale resultat at jeg fullstendig mistet oversikten over trafikkbildet, som igjen førte til at jeg kræsja med Onkel-Blå i sin Traktor V70, som videre kræsja med en dansk-registrert Skropel Omega, med det humoristiske utfallet at dama som var passasjer, som satt og sminket seg, stakk leppestiften opp i nesa i stedenfor å påføre den på leppene der den hører hjemme... Som sagt tusen ganger før: Damer i trafikken er katastrofalt Tusen takk til BMW AG for de flotte bilene de produserer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til deg i en styla honda som prøvde å kappkjøre med meg ut fra Walmart-krysset,og gav meg en unnskyldning til å gi på med min 325is! tok en kick-down,og susa ifra han.når vi kom på higwayen tok han fart,og prøvde igjen (2 filer hver vei),men da han kom på sida,trakka jeg fjøl i bånn,og dro den opp i 150 km/t !! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til Gunnar som holder dette forumet oppe å går, til stor glede for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til toppakningen og vanosen, som tydligvis ikke føler seg hjemme i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til Gunnar som holder liv i denne siden og ikke minst takk til alle her på forumet som hjelper meg og andre med gode tips på ting og tang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til toppakningen og vanosen, som tydligvis ikke føler seg hjemme i bilen. Takk til deg som ga meg en latter på morran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 takk til dama mi som lar meg lette på trykke mitt i ho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til therese som holder ut med meg Takk til deg som vil bytte Mach Z med BMWen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til hele bimmers.no for et sabla bra forum!! Ellers rettes en stor takk til den norske stat for det flotte arbeidet den gjør for alle oss bilister og trafikanter...ehm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til koed som tar imot hver eneste lønning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til alle kvinsa som jeg har tømt meg i =D hahaha Og takk til hu jeg nå gjør d i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå