Gå til innhold

takk til .......

mOMOe
 Share

Anbefalte innlegg

hmmm. nå vet ikke jeg om det allerede finnes her, eller om det er noen andre enn meg som savner det, men en takk til ...... tråd hadde jo vært greit her..

kanskje greit å holde seg til bare bmw så ikke det blir så sinnsykt mange her, og siden det tross alt er et bmw forum :-k

for å illustrere hva jeg mener så begynner jeg:

takk til deg i en e36 med angeleyes som lå så fint fra side til side bak meg på det nydelige vinterføre fra Herre til Vestsiden i kveld, håper vi treffes igjen.

alltid koselig med selskap på veien hjem fra jobb.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk til deg, uendelig deilige blondine, som stjal all oppmerksomheten min da jeg var på vei inn i rundkjøringa, med det katastrofale resultat at jeg fullstendig mistet oversikten over trafikkbildet, som igjen førte til at jeg kræsja med Onkel-Blå i sin Traktor V70, som videre kræsja med en dansk-registrert Skropel Omega, med det humoristiske utfallet at dama som var passasjer, som satt og sminket seg, stakk leppestiften opp i nesa i stedenfor å påføre den på leppene der den hører hjemme...

Som sagt tusen ganger før: Damer i trafikken er katastrofalt :P

Tusen takk til BMW AG for de flotte bilene de produserer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til deg i en styla honda som prøvde å kappkjøre med meg ut fra Walmart-krysset,og gav meg en unnskyldning til å gi på med min 325is! :) tok en kick-down,og susa ifra han.når vi kom på higwayen tok han fart,og prøvde igjen (2 filer hver vei),men da han kom på sida,trakka jeg fjøl i bånn,og dro den opp i 150 km/t !! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...