Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funderte på å ta av listverket rundt dørene og under vinduene på bilen min og lakkere det matt sort, er så og si umulig å få kjøpt Shadowline-listverk brukt. Det er også kunstig dyrt nytt. Noen som har gjort denne jobben med av-og påmontering? Mye plunder?

Skrevet
Med andre ord så kan det kanskje være greit å stikke til den lokale forhandleren og sanke klips før man setter i gang da. :wink:

Ja, det er i allefall jeg nødt til å gjøre etter at jeg prøvde å demontere "forsiktig"! :roll::lol:

Skrevet

Tror egentlig det vil flasse av med tiden.. :(

Men kanskje hvis du pusser på listene med et grovt sandpapir på listene og gjør et godt grunnarbeid at det vil holde..? :roll:

Skrevet

Ordentlig nedmatting, skikkelig grunning så tenker jeg det sitter. Gidder ikke gjøre den jobben for mange ganger, tror jeg. Husk å lakkere listene inne i bilen også, da. :)

Skrevet

er det egentlig så mye vits i å pusse og lakke de gamle, når man kan kjøpe nye for 500-600 kr for som er svarte.. får da med alt av klips også. har bestilt nye til min.

Skrevet
er det egentlig så mye vits i å pusse og lakke de gamle, når man kan kjøpe nye for 500-600 kr for som er svarte.. får da med alt av klips også. har bestilt nye til min.

hvor bestilte du det da?

Skrevet

dem på bilen min er lakket, forige eier som gjorde dette, tydligvisikke gjort et godt nok arbeid, kom borti med en plast is skrape, og vipps litt svart lakk borte, ikke veldig pent,

Skrevet

Du kan også bare fjerne listene, og sveise igjen alle hullene etter klipsene, og sparkle litt over der! :wink: Det blir fint det.. :)

Så en E34 uten lister en gang og ble positivt overrasket! 8)

Skrevet

hvor bestilte du det da?

Det lurer jeg også på, til den prisen kjøper jeg det med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...