jensemann23 Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Jeg tok ut kontakten på gasspjeldsensoren nå, og symptomene var akkurat like som før, (kanskje litt bedre), og feildiagnosen visten fremdeles samme kode(throttle potentiometer failure). Da regner jeg det som ganske sikkert at det er synderen og årsaken til min ujevne tomgang og mitt høye forbruk? Noen bedre?
Mithrandster Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Håper det bare er det som er gale.. Var sånn det begynte hos meg og.. Har skifta den, lamda, lmm, plugger, olje, bensinfilter + sjekka veiv sensoren. Siste no håper eg er å sjekke evt å skifte coiler
jensemann23 Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 var det vanskelig å skifte gasspjeldsensor? Kan den settes på feil? Sto i haynes at det var viktig at den ble satt på i riktig posisjon..
Mithrandster Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Må inrømma at eg ikkje skifta den sjøl. kjørte på verksted og fekk avlesning tå feilkodene skifta gasspjeldsensoren da det var den som slo ut. Hjalp en del en stund men så begynte andre ting å dø. Går ut fra det er ganske kurant da det gikk fort for dei å bytte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå