thomas_ja Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=15496 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Gratulerer Ganske tøff den bilen til å være compact. Råå!! motor .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk for det:) Er ikke helt strøken men har planer om å få den i bra stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ale}{ander Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Bytt potter og baklykter, så er du der Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Åh åssen potter og baklykter skulle jeg hatt da a tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 grattis pen og grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Pottene og lyktene er perfekte Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk for det, syns igrunn at de røde baklysa er greie jeg, pottene er kanskje litt overkill men jeg har vent meg til de og nå syns jeg de er litt råe, siden bilen går litt og....men det er litt mye lyd inni bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk for det, syns igrunn at de røde baklysa er greie jeg, pottene er kanskje litt overkill men jeg har vent meg til de og nå syns jeg de er litt råe, siden bilen går litt og....men det er litt mye lyd inni bilen Det er heller andre ting jeg ville forandra på, åpen for forslag Noen som hadde giddi å satt carbonpanser på den, på ett av bildene, da hadde jeg blitt gla` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Pottene ser rå ut på denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMMerN Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 tror ikke den kommer til å passe med carbonpanser. ha den som den er.. men det er en grom bil med grom lyd. gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk, kula de lysa der, spørs om ikke jeg kjøper de ja. Ja er usikker på panseret, derfor lurte jeg på om det vil blir harry el litt fint... tenkte på ett som ser ut som ett vanlig panser..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMMerN Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 ville nok holdt meg til det panseret som sitter på. blir vel litt harry ja med carbonpanser. men det er bare min mening. kommer ann på øyet som ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Morsomt å se at denne er tilbake i Skien igjen Mener at Skien er den byen som har mest BMW`er i forhold til innbygger tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Så du har handlet barnet til mAZE ja, gratulerer med nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå