efjeldse Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Hei er det mye arbeid/dyrt å skifte et hjullager bakpå en e36 ? pris uten lager, altså bare arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 det kan ikke være så alt for dyrt. Bare å ta av bremsetrommelen pluss litt mer. Aner ikke pris, men vil vel tippe en liten 1000lapp? Noen som er uenige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Mener å huske hjullager bak koster ca 300-400kr bak. Er det jeg gav til min gamle e36 mener jeg å huske. Foran derimot er det ca 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 pris uten lager, altså bare arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 æsj...litt kjapp der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Det å bytte hjulager bak på e36 er ingen kosejobb for å si det mildt lagera sitter pressa i og er et #¤I()(/&% å få ut, med mindre du har ordentlig utstyr.. Det jeg gjorde på min var å ta av hele bærearmen (med lageret i) for og så pelle ut innerringen på det gamle lageret og legge ein sveisestreng i "banen" på lageret.. Det som skjer da er at sveisen trekker seg sammen når den blir kald, ergo lageret krymper og da er det bare å pelle det ut med fingerenne.. For å få i det nye så brukte jeg ei type STOR skrustikke til å presse med.. Dette er altså en del arbeide. Men viss du er litt nevenyttig og har skrudd litt på bil før så er det ingen umulig jobb. Hørte på pris på verksted for jobben og de anslo ca 3500 for begge sider, bare i arbeid.. Men dette vil jo variere fra veksted til verksted.. lageret koster ca 500-600 hos http://www.gsbildeler.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Såpass ja.. Fikk skifta på sierraen min en gang i tida, mener det ble litt over tusenlappen for jobb + hjullager. Riktignok på verksted type mekonomen ute på landsbygda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg fikk skifta Baklager på min E36 coupe her i fjor sommer... de anslo ca 2200for skiftet. men pga rust og problemer med å få ut lagret ballet det seg på. Trur jeg måtte ut med 3500 totalt det var med skifte av hanbrekk wire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå