Søreng Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Hei, trenger erfaringer vedrørende skifte av katalysator og mellomrør Jeg er nødt til å skifte katalysatoren og mellomrøret rimelig kjapt.. er snart frieksos Noen som har erfaringer med biltema sin universal katalysator og et mellomrør! Er dette et h***ete og montere og kreves det gode kunnskaper for å få montert dette Må vuderere dette siden jeg er student og originalt koster omtrendt 5-6 høvdinger ekstra så jeg setter pris på tips og erfaringer vedrørende dette
Storkaren Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 vet ikke med biltema, men vet at svendsen eksos er jævlig billig... fikk en kat for 5000 ferdig montert... merkeverksted skulle ha 10.000 kr... var til audi da:S hehe... Litt OT, men kan være noen andre som har bruk for informasjonen;)
kuanov Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Har gode erfaringer med Biltema sin katalysator på en MB190E. Men der måtte vi kappe ut av den gamle katalysatoren, og sveise inn den nye fra biltema...som var myyye mindre.
Søreng Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 ja, vet den er MYE mindre! har hørt litt rundt i kveld.. Og får anbefalt og lete på knoksen rundt om.. og der har jeg funnet en som jeg skal ringe på imorgen! Hvordan pleier prisene å være hos svendsen da? Bra.. hvordan blir det med rabatten til BMWCCN?
kabeldeigen Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Har denne......... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=26616&highlight=
Kenneth BMW Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Torshovbilrekvisite eller hva de het har katalysator.
Søreng Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 Har denne.........http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=26616&highlight= Hei, har sett på denne.. passer ikke 320i da 320 og 323 har bare et rør fra manifoil og bak, mens 325 og 328 har 2 rør! Kenneth, takk.. skal skjekke litt rundt det!
ReiRud Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Det er vel litt mye fan med å bruke en universal på en BMW... sjekk på høggeri om det er noen med hel katalysator der i stedet..
Søreng Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 jepp, her lagt biltema på hylla og startet letingen på diverse høggere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå