Widejuggao Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 hei! noen som er interesert i E23 732ia 1986 delebil? motor og girkasse (4 trinns automat) skal være i ganske god stand. bilen er kjørt 293000 og en del kvitt følger med på hva som er gjort med bilen siste 3 år, bla: nye skiver rundt hele bilen samt 2 nye calippere ca 1 år siden demper/fjører fremme samt en fjør høyreside 1-2 år siden dette og + litt små ting som varmepumpe o.l følger også me en ny overMalt bakaksling som stod på en E23 745 (kjøpt av kvalaracing her inne) denne er ikke montert derfor uvist om hvordan den er, men fremmstår som i pen stand. den er sandblåst og lakkert. er og drivakslinger og en bærebro som henger med dette. komm me noen Bud! bilen befinner seg i sandnes/stavanger og er kjørbar så deler kan hørres og prøves komm me noen bud?
Widejuggao Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 7000,- kankje? grunnet selve motor og girkasse skal værei ganske så bra stand. ny girkasse ble kjøpt for 2 år siden i danmark. alle bud mottas bilen er forøvrig EU godkjent 1 år til og det følger med 2 år gammle dunlup piggfrie dekk på orginal stål felg
kvalaracing Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Er du intressert i å bytte i renault clio 91 modell med servo og automat? Øh bakakslingen er NYOVERMALT ikke overhalt.
kvalaracing Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Den han kjøpte av meg vet jeg rett og slett ikke.ble kjøpt for og bruke en bærebro bak.
Widejuggao Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 skulle tro at 745 skulle være kremen av 7 serien på den tia at det var diffbrems på den...? uanz, den byttes helst i penger da de 7000,- kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.. har du bilder/info om den clioen? mail meg bilder og info
Lien Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 På 745 var det ekstrautstyr med diffbrems.. Sjekk om det står S på nummerskiltet.. Hvilke ekstrautstyr er det på bilen?
Widejuggao Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 tja si det... er vell en ganske enkel normal ny i norge 732 el-takluke,skinnratt, litt "ved" rundt konsollen manuelle vinduer,el-speil noe annet dere E23 guruer vett om så kan være ektra utstyr?
Widejuggao Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 her er noen bilder fra annonsen til han jeg kjøpte bilen av. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1369094
Widejuggao Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Skrevet Februar 10, 2007 de felgene følger ikke med bilen da de var blitt stjålet når jeg kjøpte bilen men er det noen som vet utveksling på en E23 745 diff og en E23 732 diff? begge automat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå