kristian88 Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 hei ønsker å kjøpe e34 deler. dører høyre side. må ha de til namsos innen 20.02 kl 0800 haster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian88 Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 heiønsker å kjøpe e34 deler. front fanger med grøfte lys (alt av inntresse bare ikke orginal) den alubjelken innom fangeren begge dørene på høyre side panser (helst av den brede typen) grill (helst av den brede typen) rondell 58 17" ingen som har???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Jo..... jeg har helt nytt org. panser av den smale typen som jeg fortsatt skal ha 1500,- for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Jeg har orginal fanger med grøftelys. Har smalt panser Har smal grill har dørene Har sikkert den alubjelken også, hvis den står på, har en komplett bil jeg skal selge i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian88 Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 heiønsker å kjøpe e34 deler. dører høyre side. må ha de til namsos innen 20.02 kl 0800 haster må ha de helst i diamant svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 har 2 dører, men ikke strøken.. har også 2 stk strøkne dører i diamantsvart lakk,men har lyst å beholde de selv egentlig.. Bor i Sør-Troms/nordland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian88 Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 har 2 dører, men ikke strøken..har også 2 stk strøkne dører i diamantsvart lakk,men har lyst å beholde de selv egentlig.. Bor i Sør-Troms/nordland hva skal du med de dørene da??? men er de andre mye skadet da?? er veldig intrisert i de som er strøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 har 2 dører, men ikke strøken..har også 2 stk strøkne dører i diamantsvart lakk,men har lyst å beholde de selv egentlig.. Bor i Sør-Troms/nordland hva skal du med de dørene da??? men er de andre mye skadet da?? er veldig intrisert i de som er strøkene. Jeg tenkte jeg skulle ha de selv til oppussingsprosjektet mitt.. Men du kan jo prøve å gi meg et bra bud på de, så skal jeg vurdere å se om jeg ikke kan lete etter andre dører når jeg har mer bruk for di! De er sorte, har vinduer og sorte dørtrekk og vindusheis. Alle listene er intakt, og døra er som sagt i strøken stand! De andre dørene; Bakdøra er det en bulk i, og fordøra er det for så vidt grei, men delene er i delfingrå farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå