Morten89 Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Skrevet Februar 10, 2007 må ha noe som holder bmw motora tåler ikke en dritt..
336mik Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Hehe..Helt tydelig at du ikke har peiling ja..Bmw motorer tåler så og si alt,hvis du kan å bruke dem. Sier vel litt om kompetanse når du ikke klarer å få av et ratt. Btw,så var jeg på tørråssjøen i dag og kjørte på isbane,og gjett åssen bil som fikk hull i blokka?
325icab_88 Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Hehe..Helt tydelig at du ikke har peiling ja..Bmw motorer tåler så og si alt,hvis du kan å bruke dem.Sier vel litt om kompetanse når du ikke klarer å få av et ratt. Btw,så var jeg på tørråssjøen i dag og kjørte på isbane,og gjett åssen bil som fikk hull i blokka? støtter den
R.E.H Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 det ligger nok en skive der som griper seg fast i gjengene på rattstammen.. hvis du ikke har den der så skal d være å bare trekke det opp.. er absolutt ingen heksekunst..
Morten89 Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Skrevet Februar 10, 2007 Hehe..Helt tydelig at du ikke har peiling ja..Bmw motorer tåler så og si alt,hvis du kan å bruke dem.Sier vel litt om kompetanse når du ikke klarer å få av et ratt. Btw,så var jeg på tørråssjøen i dag og kjørte på isbane,og gjett åssen bil som fikk hull i blokka? bmw motora som brukes i bilcross tåler ikke en dritt ihvertfall.. bytter topp flere ganger på en sesong..har fått av rattet nå..
325icab_88 Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Hehe..Helt tydelig at du ikke har peiling ja..Bmw motorer tåler så og si alt,hvis du kan å bruke dem.Sier vel litt om kompetanse når du ikke klarer å få av et ratt. Btw,så var jeg på tørråssjøen i dag og kjørte på isbane,og gjett åssen bil som fikk hull i blokka? bmw motora som brukes i bilcross tåler ikke en dritt ihvertfall.. bytter topp flere ganger på en sesong..har fått av rattet nå.. bytter topp flere ganger per sesong ja... men du fikk av rattet....var vel ikke værre enn rattlåsen?
Bimmerlars Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Hehe..Helt tydelig at du ikke har peiling ja..Bmw motorer tåler så og si alt,hvis du kan å bruke dem.Sier vel litt om kompetanse når du ikke klarer å få av et ratt. Btw,så var jeg på tørråssjøen i dag og kjørte på isbane,og gjett åssen bil som fikk hull i blokka? In your face Kanskje bilcross gutta skal kjøre varm sekseren sin før dem gasser da Volvomotorer får høl i blokka, girkassene går hele tida. Fy a meg å god kvalitet
Gjernes Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Sett på mutteren igjenn du (et par runder), så slipper du å bli tannlaus når du river og sliter for å få av rattet.
R.E.H Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 jeg blir iallefall forbanna når jeg ser signaturen hans.. BMW= Big money wasted.. dette er jo et bmw forum da.. passer bedre på et volvo forum spør du meg..
Bimmerlars Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 jeg blir iallefall forbanna når jeg ser signaturen hans.. BMW= Big money wasted.. dette er jo et bmw forum da.. passer bedre på et volvo forum spør du meg.. Vi trenger jo ikke hjelpe han dersom han bare oppfører seg tulling
bård Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Enig der, trenger ikke søke hjelp på et BMW-forum hvis man ikke har noe positivt å si om BMW..
Sandersen Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 ikke en m20 motor ivertfall da, har hatt m20 nå i 4år ca og kjørt GRIS med den (ja t.o.m når dne har vært kald) og den er like fin! sinnsyk motor.
Bimmerlars Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 ikke en m20 motor ivertfall da, har hatt m20 nå i 4år ca og kjørt GRIS med den (ja t.o.m når dne har vært kald) og den er like fin! sinnsyk motor. Der ble jo mr. volvo's teori motbevist i praksis
Morten89 Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 ikke det at jeg kommer til å bytte motor på grun av det dere sier her..volvo er best i bilcross..derfor har jeg volvomotor. og grunnen til at jeg ikke kjører volvo men bmw? BMW er til for å vrakes!
jensemann23 Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Du ber jo bare om diskusjon her da, Morten 89. Men du er jo bare 17 år så.. Greit.. Eler har han fylt 18 tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå