Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ikke det at jeg kommer til å bytte motor på grun av det dere sier her..volvo er best i bilcross..derfor har jeg volvomotor. og grunnen til at jeg ikke kjører volvo men bmw?

BMW er til for å vrakes!

Hvis du misliker bmw så sterkt som du sier, og er bare her for å skape kvalme i forumet slik du har gjort i halvparten av denne tråden, så er min oppfordring til deg å respektere at dette er et bmw forum og ikke slenge unødig dritt om disse bilene. Greit at du misliker bmw, alle har lov til en mening, men sleng da heller dritt om de i et volvo forum hvor du ikke erter på deg alle som er der.

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

En liten teori her.

Vil ikke ei hagle funke veldig dårlig hvis man ikke bruker den riktig?For eksempel holder den feil vei.

Har sikkert noe med at han ikke har lov til å bruke 6`er i den lille rosa volvo`n sin.

Skrevet
En liten teori her.

Vil ikke ei hagle funke veldig dårlig hvis man ikke bruker den riktig?For eksempel holder den feil vei.

Har sikkert noe med at han ikke har lov til å bruke 6`er i den lille rosa volvo`n sin.

jeg har ikke volvo.. og dessuten kan jeg ha så stor motor jeg vil, bare den passer i motorrommet... men tar ut m10'n i dag..noen som vil kjøpe..slitt kam og gasser som ikke funker.. :P

Skrevet

Jeg kjenner Morten89 han går i parrallel klassen min i kjøretøylinja. Det eneste han liker å gjøre er å slenge dritt om bmw . Jeg blir irritert siden jeg eier en E30. Nå veit hvem som ikke skal få lov å sittte i kjerra mi når vi skal til butikken og handle mat når jeg får lappen. Morten89= Dum

Skrevet

jeg lurer på hvorfor i all verden du har fiksa brukernavn og sånn her inne!!? du er jo ikke VELDIG smart da når du er på et bmw forum full av bmw frelste folk og bare kaster dritt om bmw. du skal være glad ingen vet hvor du bor! og bmw motorene i BILCROSS holder så dårlig? er det så stor forskjell fra de motorene og alle ellers? de er dårlige bare fordi de er i bilcross? piss, de motorene tåler mye! jeg rævkjørte en bmw i nesten 3 år på jordet, motoren tok aldri kvelden! tålte alt! kom deg ut herfra og på snakk dritt om bmw til mora di i stedet. snørrunge

Skrevet
Jeg kjenner Morten89 han går i parrallel klassen min i kjøretøylinja. Det eneste han liker å gjøre er å slenge dritt om bmw . Jeg blir irritert siden jeg eier en E30. Nå veit hvem som ikke skal få lov å sittte i kjerra mi når vi skal til butikken og handle mat når jeg får lappen. Morten89= Dum

gidder faen ikke sitte på med en som kjører av veien på rett slette..

Skrevet
jeg lurer på hvorfor i all verden du har fiksa brukernavn og sånn her inne!!? du er jo ikke VELDIG smart da når du er på et bmw forum full av bmw frelste folk og bare kaster dritt om bmw. du skal være glad ingen vet hvor du bor! og bmw motorene i BILCROSS holder så dårlig? er det så stor forskjell fra de motorene og alle ellers? de er dårlige bare fordi de er i bilcross? piss, de motorene tåler mye! jeg rævkjørte en bmw i nesten 3 år på jordet, motoren tok aldri kvelden! tålte alt! kom deg ut herfra og på snakk dritt om bmw til mora di i stedet. snørrunge

for å prøve å få solgt deler..

Skrevet

Rart detta altså, alle som eier Volvo tror de er så jevla bra, bare fordi de ser ut som en kasse og går dritt dårlig. Og det eneste de som har Volvo gjør er å si dritt om BMW :)

Har 2 kompisser som har Volvo, og de sier til meg at BMW er noe dritt og at det eneste som duger er Volvo :), og da har det seg slik :)

240'en til den ene kompissen min (gått 210 000) har slitte stempelringer, gåen Topp, ventil kakk som ingen anen bil, drikker MYE olje og har ulyder fra alle foringene på hele bilen :).

Og den andre kompissen min som har en 740 tic (gått 200 000) har gåen topp (med det mener jeg helt gåene ventiler), slitte stempelringer (Drikker 1L Olje i Uka) og elektronikken på hele bilen er helt ødelagt.

Så har du BMW'en min 86mod 325i (Gått 230 000) med en M20B25 motor, drikker en 0,5-1L olje på 6 Måneder, og har ingen andre problemer med motor, elektronikk eller understell eller noe anet

Og så har du 320'en til en kompiss av meg, den har gått 235 000 og ingen problemer.

Så det att Volvo er mere holbart en BMW er bare noe tull.

Skrevet
Rart detta altså, alle som eier Volvo tror de er så jevla bra, bare fordi de ser ut som en kasse og går dritt dårlig. Og det eneste de som har Volvo gjør er å si dritt om BMW :)

Har 2 kompisser som har Volvo, og de sier til meg at BMW er noe dritt og at det eneste som duger er Volvo :), og da har det seg slik :)

240'en til den ene kompissen min (gått 210 000) har slitte stempelringer, gåen Topp, ventil kakk som ingen anen bil, drikker MYE olje og har ulyder fra alle foringene på hele bilen :).

Og den andre kompissen min som har en 740 tic (gått 200 000) har gåen topp (med det mener jeg helt gåene ventiler), slitte stempelringer (Drikker 1L Olje i Uka) og elektronikken på hele bilen er helt ødelagt.

Så har du BMW'en min 86mod 325i (Gått 230 000) med en M20B25 motor, drikker en 0,5-1L olje på 6 Måneder, og har ingen andre problemer med motor, elektronikk eller understell eller noe anet

Og så har du 320'en til en kompiss av meg, den har gått 235 000 og ingen problemer.

dette kommer jo helt an på åssen motor som sitter i bila..

den motoren jeg har er ihvertfall skuddsikker.

Skrevet

dette kommer jo helt an på åssen motor som sitter i bila..

den motoren jeg har er ihvertfall skuddsikker.

Ja, selvsagt er motoren din skuddsikker :wink: Gi meg et kvarter, så skal jeg ta knekken på den. Bilene som er beskrevet over her er jo de vanligste volvoene som "volvogutta" skryter opp i skyene. Hvilken motor er det du har som er så skuddsikker da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...