325ixturbo Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 til vanlig høres tomgangs motorn i motorrommet lydn fra pumpa har jeg ikke lagt merke til fant ingen feil v pumpa. men d fins ikke trykk på btr.. og bilen starter selfølgelig ikke. spm hvilket nummer har sikringa til pumpa og tomgangsreg? evt rele hva kan være feil?
Harald e30R Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Når du skrur på tenningen hører du Bensinpumpa som går i ca ett sek da? Kan være den som har dårlig kontakt eller har kuttet helt.
Sandersen Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 sikring nr 11 er te bensinpumpa, også 12 og 13 har noe med det og gjøre mener jeg, releet ligger under plastdeksel under dempertårnet venstre side i motorrommet på jetronic, overkoble 30 og 87b for og se, men først se om du har strøm i sikring nr11, er det ikke det prøv og ta strøm direkte fra batteriet og plugg på sikringen, vist ikke pumpa går da kan det være ledningsnettet fra tenninga til pumpa evnt styringsenheten, MEN la oss håpe på løs ledning ved bensin pumpa evnt gåen pumpe
Sandersen Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Nå veit ikke jeg åssen modell bilen din er men L-jetronic systemet har en hjelpepumpe under baksetet som mater bensinpumpa og vettu, prøv og koble strøm direkte til den.
325ixturbo Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Skrevet Februar 10, 2007 bilen er en 86mod 325 me motronic stemmer at rele er ved støtdempertårnet ja. det startet med at jeg kjørte bilen i garasjen og stoppet den for å så sette den på lading. dagen etter virker ikke pumpa el tomgangsmotorn? sikringene er hele?noen med flere tips.hører ikke pumpa nå
Harald e30R Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 bilen er en 86mod 325 me motronic stemmer at rele er ved støtdempertårnet ja. det startet med at jeg kjørte bilen i garasjen og stoppet den for å så sette den på lading. dagen etter virker ikke pumpa el tomgangsmotorn? sikringene er hele?noen med flere tips.hører ikke pumpa nå jeg tok Hjernen i en gammel bil jeg hadde på lading. kan jo mulig være noe der.
325ixturbo Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Skrevet Februar 10, 2007 feil funnet releet var brent takk for tips
Sandersen Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Typisk det hehe, meneh.. 86` med motronic?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå