Gå til innhold

e30 uten bensintryk/ingen lyd i tomgangsmotor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

til vanlig høres tomgangs motorn i motorrommet lydn fra pumpa har jeg ikke lagt merke til fant ingen feil v pumpa. men d fins ikke trykk på btr.. og bilen starter selfølgelig ikke. spm hvilket nummer har sikringa til pumpa og tomgangsreg? evt rele hva kan være feil?

Skrevet

sikring nr 11 er te bensinpumpa, også 12 og 13 har noe med det og gjøre mener jeg, releet ligger under plastdeksel under dempertårnet venstre side i motorrommet på jetronic, overkoble 30 og 87b for og se, men først se om du har strøm i sikring nr11, er det ikke det prøv og ta strøm direkte fra batteriet og plugg på sikringen, vist ikke pumpa går da kan det være ledningsnettet fra tenninga til pumpa evnt styringsenheten, MEN la oss håpe på løs ledning ved bensin pumpa evnt gåen pumpe ;)

Skrevet

Nå veit ikke jeg åssen modell bilen din er men L-jetronic systemet har en hjelpepumpe under baksetet som mater bensinpumpa og vettu, prøv og koble strøm direkte til den.

Skrevet

bilen er en 86mod 325 me motronic stemmer at rele er ved støtdempertårnet ja. det startet med at jeg kjørte bilen i garasjen og stoppet den for å så sette den på lading. dagen etter virker ikke pumpa el tomgangsmotorn? sikringene er hele?noen med flere tips.hører ikke pumpa nå

:roll:

Skrevet
bilen er en 86mod 325 me motronic stemmer at rele er ved støtdempertårnet ja. det startet med at jeg kjørte bilen i garasjen og stoppet den for å så sette den på lading. dagen etter virker ikke pumpa el tomgangsmotorn? sikringene er hele?noen med flere tips.hører ikke pumpa nå

:roll:

jeg tok Hjernen i en gammel bil jeg hadde på lading. kan jo mulig være noe der. :?:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...