Gå til innhold

Skulle tro jeg hadde kompressor under panseret E36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en slags vining/summing som følger turtallet. Ble værre nå når det ble litt kaldere i været enn før. Kan det være servoreim f eks som er gåen/moden for utbytting? Minner ikke helt om noen reimlyd heller. Mere da en kompressor.

Noen som kjenner seg igjen?

Skrevet
Har en slags vining/summing som følger turtallet. Ble værre nå når det ble litt kaldere i været enn før. Kan det være servoreim f eks som er gåen/moden for utbytting? Minner ikke helt om noen reimlyd heller. Mere da en kompressor.

Noen som kjenner seg igjen?

Jeg kjenner meg igjen:P men dette var dårlig jording på stereoen:P men regner med du har sjekket dette :lol:

Skrevet

Hadde problemer med servoolja for noen mnd siden. Men da var det skjærende sang som kom opp fra panseret. feilen var da en slange som lakk, så servobeholder tømte seg. Merker ikke noen spes endring/forsterking av lyden hvis jeg vrir på rattet. Men dynamo altså? Hvordan finne ut 100% at d er den da? Kjipt å bytte for å finne ut at det ikke er den liksom.

Skrevet

det kan jo og være vannpumpen som begynner og takke for seg.. ta ett STORT skruhjern og plasser dette mot div deler du misstenker og sleng øre nedpå håndtaket. da forsterkes lyden og du vil høre hvor feilen kommer fra. ;) bare ett forslag.. på bilverksted har de jo no probber i øret og en stang som de felsøker med. ;) nesten slik som legene hehe

Skrevet

ta av dynamo reim og start opp bilen...er ikke lyden der er det noen av de komponentene som er gåen...sjekk gjerne om det er ulyd i noen av de ved å snurre på et og et hjul..!

Skrevet

Sikker på att du ikke har for lite Frostveske, for da kan det jo bli som ei graut det vanne, og da bråker Vannpumpa til gangs.

Var en sterk ule lyd fra Bilen til kompissen min, og da var det at det var for lite frostvæske.

Men er jo bare ett forslag :)

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...