Lærlingen Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Jeg har fjernet takluka helt på bilen og lurer på om jeg kan fjerne/skjære bort ramma i taket. Ramma som skinnen til takluka sitter og som du ser i taket når taktrekket er vekk. Det jeg er redd for, er at denne ramma er med på å stive av taket. Kan jeg fjerne den? Jeg skal fikse et bilde av ramma i løpet av morgen dagen!
Endre87 Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Hadde ikke fjernet den om jeg hadde vert deg, for taket på E30'n er ikke akkurat noe tykke greier, så vil tro den boksen er med for å stive av taket. Men det er da det jeg tror, for har vert nede med taktrekket på min og ser ut som om det er med å stiver av taket. Men det er min mening Mvh
Lærlingen Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 Er enig med deg der! Det ser ut som om den stiver av taket, men når jeg ikke skal ha taktrekk i bilen og bur så vil jeg aller helst fjerne den boksen/rammen. Noen her som har prøvd å fjerne boksen/ramma og har erfaringer med dette?
Endre87 Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Er jo sikkert murlig å bøye til noen jern Stenger som du bøyer etter forma på taket , så det vil jo sikkert fungere.
steinar84 Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 bytte den ut med en tversover som du bøyer til da. som ser litt bedre ut en ramma til takluka
Lærlingen Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Jeg kunne fått lagd buret slik at kryss-staget i taket er med og stiver av taket. Men er det noen som har prøvd å fjerne ramma/boksen? Erfaringer?
Morten89 Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 jeg har fjerna den på bilcrosseren min. taket ble jævlig mykt etter det.
Lærlingen Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Skrevet Februar 10, 2007 jeg har fjerna den på bilcrosseren min. taket ble jævlig mykt etter det. Men viss jeg fjerner og samtidig bygger buret slik at det stiver av taket, så skal vel dette gå bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå