Toro Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Mangler papirer på senkesettet mitt, så tenkte å høre med en forhandler om det var mulig å få en kopi.. Har Koni dempere og Jamex fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 www.xtremecar.no selger jamex og www.simco.no selger koni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 se det ja, takker Apex da? Ble plutselig litt i tvil om det stod apex eller jamex på fjærene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 er fjørene gule, er det apex som oftest.. jamax er røde og dårlige, trenger ikke papirer på demperene. www.osbildeler.no har apex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Bema er importør av Jamex, der kan de hjelpe med papirer. Tlf. 37252950. Du må ha artikkelnummer på en for-og bakfjær for å få riktige papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Viss du ser litt ned på denne tråden så har jeg lagt inn en mailadresse til en som skaffet meg papirer på Apex senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 er fjørene gule, er det apex som oftest.. jamax er røde og dårlige, trenger ikke papirer på demperene. www.osbildeler.no har apex De er gule ja. Var ute å jekka opp bilen istad, så det er apex som står på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Viss du ser litt ned på denne tråden så har jeg lagt inn en mailadresse til en som skaffet meg papirer på Apex senkesett. Høres bra ut, får prøve det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Viss du ser litt ned på denne tråden så har jeg lagt inn en mailadresse til en som skaffet meg papirer på Apex senkesett. Takk for hjelpa. Fikk papirene i faxen iløpet av en time etter jeg hadde sendt han en mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 apex 50/50 da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 apex 50/50 da tro? hmm.. tja si det.. står noe om 60mm i den tekniske beskrivelsen. og ett ord jeg ikke skjønner: "Aubendurchmesser" foraksel: 187mm bak er Aubendurchmesser 110mm Legger ved ett litt dårlig bilde fra de tekniske tallene som stod i papirene. Kanskje noen klarer å tyde det litt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå