Lærlingen Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Har et helt nytt aluminiums bur (helbur) til E30 coupe. Dette er av typen som skrus fast i bilen. Aldri vært montert. Følger med ekstra sidestøter til begge sider. Disse kan tas av, da de skrus på. Selges til kostpris kr 10.000,-
Lærlingen Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Bilder og info!?Merke? Bilde kommer så fort jeg har fått det inn på lager. Buret er produsert av et stort seriøst europeisk firma. Hva slags info ønsker du ellers?
Lærlingen Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Er det mulig å få godkjent alu-bur? Buret er ikke godkjent til motorsport, siden det er i aluminium. Hvordan det er å få det godkjent av biltilsynet eller ved eu-kontroll, vet jeg ikke.
oddis Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Jeg ønsker bilder, info om rørtykkelse og hvordan konstruksjonen blir seende ut. Evt typegodkjenningspapirer. Samt hvilke deler som inneholder i "kitet".
Lærlingen Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 Jeg ønsker bilder, info om rørtykkelse og hvordan konstruksjonen blir seende ut. Evt typegodkjenningspapirer. Samt hvilke deler som inneholder i "kitet". Mer info og bilder kommer i løpet av neste uke. Fikk det akkurat inn på lager
Lærlingen Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Buret jeg fikk inn var ikke i polert aluminium, men i vanlig aluminium. Her er papirene som følger med buret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå