Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger mine originale M3 felger som er lakkert om til antrasitt farge.Hadde noe kantskader/flassing tidligere,derfor lakkert.

Felgene har Motorsport innskrift og har Bridgestone Potenza S-02 i 215/45-17 foran(slitte,men godkjente) og Bridgestone Turanza ER30 i 225/45-17 bak(kun kjørt 2-3000km)

Selges nå pga overgang til bremser som krever 18" felger

Dette er felger som tåler mye og som evnt er perfekte banehjul.

Bud ønskes eller kan evnt byttes mot 18" felger/dekk

Beklager litt dårlig biledkvalitet :oops:

storebremser2075gm5.jpg

Skrevet
Innpress? Hvordan er muligheten for å lakke tilbake til orginal-look? Selger du uten dekk? Pris?

Innpress 42. Kan sikkert lakkeres tilbake dersom ønskelig,men er nok litt jobb pga de er pulverlakkert så lakken skal sitte godt :wink:

Kan selges uten dekk dersom det er ønskelig.

Skrevet

OK, hva vil litt jobb si? Har svært lite greie på sånt, men det må vel pusses av og lakke med klarlakk eller noe sånt? Er på utkikk etter slike felger, men skulle aller helst hatt de orginale eller så godt som lik orginafargen. Finnes det noe lakk som gir en "metal-look" som bare kan lakkes rett oppå?

Skrevet
OK, hva vil litt jobb si? Har svært lite greie på sånt, men det må vel pusses av og lakke med klarlakk eller noe sånt? Er på utkikk etter slike felger, men skulle aller helst hatt de orginale eller så godt som lik orginafargen. Finnes det noe lakk som gir en "metal-look" som bare kan lakkes rett oppå?

Må nok pusses ned ja,det er lakk å få som ser ut som alu.farge :wink:

Går også å lakke oppå, men vil nok anbefale og pusse de ned først for bedre heftevne på lakken..

Skrevet

2500 er ikke dyrt men dersom noen skal skifte farge mot original og må sende dem bort for lakking blir de lett dyre..

Jeg må ikke ha med dekk (selv om det hadde vært ok) og jeg er seriøs dvs at jeg trekker ikke budet som så mange andre gjør når det kommer til stykket... 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...