JE Motorsport Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Selger mine originale M3 felger som er lakkert om til antrasitt farge.Hadde noe kantskader/flassing tidligere,derfor lakkert. Felgene har Motorsport innskrift og har Bridgestone Potenza S-02 i 215/45-17 foran(slitte,men godkjente) og Bridgestone Turanza ER30 i 225/45-17 bak(kun kjørt 2-3000km) Selges nå pga overgang til bremser som krever 18" felger Dette er felger som tåler mye og som evnt er perfekte banehjul. Bud ønskes eller kan evnt byttes mot 18" felger/dekk Beklager litt dårlig biledkvalitet
E-Evjen Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Innpress? Hvordan er muligheten for å lakke tilbake til orginal-look? Selger du uten dekk? Pris?
JE Motorsport Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Innpress? Hvordan er muligheten for å lakke tilbake til orginal-look? Selger du uten dekk? Pris? Innpress 42. Kan sikkert lakkeres tilbake dersom ønskelig,men er nok litt jobb pga de er pulverlakkert så lakken skal sitte godt Kan selges uten dekk dersom det er ønskelig.
E-Evjen Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 OK, hva vil litt jobb si? Har svært lite greie på sånt, men det må vel pusses av og lakke med klarlakk eller noe sånt? Er på utkikk etter slike felger, men skulle aller helst hatt de orginale eller så godt som lik orginafargen. Finnes det noe lakk som gir en "metal-look" som bare kan lakkes rett oppå?
Tam Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Det er såpass mye jobb å få dem tilbake til original at det lett blir dyrt. mitt bud gjelder fortsatt uansett
JE Motorsport Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 OK, hva vil litt jobb si? Har svært lite greie på sånt, men det må vel pusses av og lakke med klarlakk eller noe sånt? Er på utkikk etter slike felger, men skulle aller helst hatt de orginale eller så godt som lik orginafargen. Finnes det noe lakk som gir en "metal-look" som bare kan lakkes rett oppå? Må nok pusses ned ja,det er lakk å få som ser ut som alu.farge Går også å lakke oppå, men vil nok anbefale og pusse de ned først for bedre heftevne på lakken..
E-Evjen Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Har du noen bilder eller eksempel på den lakken som ser ut som alu? MÅ ha slike felger, men som sagt helst i alu-farge.
JE Motorsport Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Er egentlig bare og gå til en lakk foretning f.eks coop obs så blander de lakk for deg nøyaktig sånn du vil ha den.
JE Motorsport Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Skrevet Februar 10, 2007 2500... Notert,dette er billig er så og si nye bakdekk på
Tam Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 2500 er ikke dyrt men dersom noen skal skifte farge mot original og må sende dem bort for lakking blir de lett dyre.. Jeg må ikke ha med dekk (selv om det hadde vært ok) og jeg er seriøs dvs at jeg trekker ikke budet som så mange andre gjør når det kommer til stykket...
JE Motorsport Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Her er de avbildet på bil,litt lettere og se hvordan de egentlig er
E-Evjen Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Tror jeg trekker interessen foreløbig. Skulle gjerne kjøpt felgene, men blir for mye pes å få de slik jeg vil ha de. Lykke til med salget.
Tam Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Budet er nå på 3000,- Hvis han med 3000 trekker seg så send meg en pm da mitt bud fortsatt står
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå