Påsan Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Tempen på BCen min viser -40... så kaldt er det jo ikke ute ennå Føleren er hel/ny... skjønner ikke noe! Hvordan stiller jeg forresten klokka? Ny på bmw fronten.. he he
BmMm3 Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Tempen på BCen min viser -40... så kaldt er det jo ikke ute ennåFøleren er hel/ny... skjønner ikke noe! Hvordan stiller jeg forresten klokka? Ny på bmw fronten.. he he klokka stiller du ved å vri på den du trykker på for å nullstille kmtelleren på instrumentpanelet. Den til høyre.. "vri" . Når det gjelder tempen har jeg bare vært borti dette problemet på E36 .. da satt ikke føleren ordentlig i.. men kan ikke gi deg noe svar på det, så det får vi la andre finne ut av her inne! hehe
Rstockmann Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Har nettopp hatt dette problemet på 530'en.. Det er UTROLIG viktig at alle kontakter har "full" kontakt.. Eg brukte kabelsko for å skøyte ledningene, dette var ikkje godt nok, måtte lodde sammen ledningene.. Nå skal det være sagt at min føler var revet vekk, med kontakt og litt av ledningene. Fungerte ikkje skikkelig før eg loddet det.. Håper det kan være til hjelp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå