Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har problemer med døra på E46 Coupe når det er kaldt, får åpnet de, men vil ikke lukkes igjen, akkurat som om låsen fryser..

Skrevet

ha varmt vann i en bærepose og legg inntil døra. For all del ikke hell vannet på. Funket på min e34 med dører som ikke ville åpnes pga frossen mekanisme.

Skrevet

finnes jo sånn veske man smører på for å hindre frost. Husker ikke hva det heter.

Faren min var plaget og hadde sånn veske i lås på døran å det funket utmerket!

Bare noen få smørninger å det ble bra!

Skrevet

Jeg fikk et annet problem med kald dør i dag på min E36. Låsing opp og igjen går greit, men når jeg prøver å smekke igjen døren så "hekter" den ikke fast ... :roll: Jeg klarte til slutt å få den igjen på et vis, men det er en glipe på 2-3 centimeter i forhold til vanlig. :?

Selve "kroken" går fint opp og igjen når jeg tester med hånda og dørhåndtaket, og "hektepunktet" (ja, mye dårlige ord her...) i karosseriet sitter godt fast i rett posisjon. Noen som har idè om hva som er galt? :?:

Skrevet
Jeg fikk et annet problem med kald dør i dag på min E36. Låsing opp og igjen går greit, men når jeg prøver å smekke igjen døren så "hekter" den ikke fast ... :roll: Jeg klarte til slutt å få den igjen på et vis, men det er en glipe på 2-3 centimeter i forhold til vanlig. :?

Selve "kroken" går fint opp og igjen når jeg tester med hånda og dørhåndtaket, og "hektepunktet" (ja, mye dårlige ord her...) i karosseriet sitter godt fast i rett posisjon. Noen som har idè om hva som er galt? :?:

Jeg sliter med akurat det samme som du har beskervet , så jeg henger meg på den tråden her...

Må vel sikkert rense låsen få bort alt av dritt og fukt for så å smøre på nytt...

Skrevet

Jeg holdt på å drite meg skikkelig ut i dag. Starta bilen og gikk ut for å skrape. I det jeg lukker døra låser bilen seg (sentrallåsen lever sitt eget liv i 13 minus). Da stod jeg der med låst dør, bilen på tomgang og eneste nøkkelen til bilen stod i tenninga. Heldigvis låste ikke døra på passasjersida seg. Hadde hatt et problem ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...