andreee Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Hei. Ønsker og kjøpe følgende til min bmw e36 320: - Takrutesenker. - Leppe til m3 frontfanger. - Girkule med lys i "M" (ikke noe krom) - Mattesett med "M" - Seteputer med "M" Mvh ANdré. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 hei har noen 17" m5 replika. Link i signaturen. Gi bud hvis int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 De første er 17" med vinterdekk å de andre er 19" uten dekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 hei har noen 17" m5 replika. Link i signaturen. Gi bud hvis int. Hei , 6tusen syns jeg er litt høy pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 De første er 17" med vinterdekk å de andre er 19" uten dekk:) Hei, Di nederste var interesante, har du noe mer bilder feks på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 nei de er splitter nye! har akkurat fått dem fra USA så de er ikke brukt på noen måte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hva heter di da så kan jeg kanskje finne ett bilde av di på google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 de heter modularwheels lite firma som designer å pruduserer felger selv" kun få eksemplarer så er ikke daglidagse felger! hvis du klarer å finne dem på bil så vil jeg veldi gjerne se bilde jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Er det navnet på felgen? må vite eksakt navn på felgen så kan jeg søke etter den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 de kaller dem forged design men det er ikke noe spes navn på den felgen da de ikke produserer så mange av vert sett så har de ikke noe spesifike navn på forskjelige typene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 bump eti bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå